(044) 425-23-42, (044) 467-75-90
Київ, ул. Верхній Вал, 44 | Пн-Пт с 09-00 до 18-00; Сб-Вс вихідний

Производители

Умови гарантії
На представлене на сайті обладнання надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 1 місяця до 12 місяців від дати продажу (виробництва) залежно від категорії товару та сервісної політики виробника. На деякі товари є можливість придбання розширеної чи подовженої гарантії.

Послуги гарантійного обслуговування надаються виробником обладнання або його авторизованим сервісним центром. Термін гарантійного ремонту зазвичай становить 1-5 робочих днів, устаткування закордонного виробництва – до 40 робочих днів; у разі неможливості ремонту протягом гарантійного терміну провадиться заміна обладнання на аналогічне. Витрати транспортування устаткування гарантійного ремонту чи заміни несе покупець.

На деякі категорії товарів гарантія не надається. До таких товарів відносяться:

  • програмне забезпечення, яке купується окремо або постачається в комплекті з обладнанням;
  • елементи живлення (батареї), зовнішні блоки живлення та зарядні пристрої, з'єднувальні кабелі, адаптери, носії інформації та документація, що входять до комплекту постачання (оптичні диски, карти пам'яті, посібники користувача тощо).
  • У разі, якщо на дату поставки такий товар матиме заводський дефект, можлива його безкоштовна заміна чи ремонт.


Гарантійні зобов'язання не діють у таких випадках:

  • пошкодження викликані недотриманням правил експлуатації або виникли внаслідок недбалого використання (механічні пошкодження, перегрів, вплив рідини, запиленості, потрапляння сторонніх предметів усередину корпусу тощо);
  • пошкодження виникли внаслідок стихійних лих, пожеж тощо;
  • пошкодження спричинені природним зношуванням електричні ушкодження спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження спричинені дефектами виробів, що підключаються до обладнання або збоями у роботі програмного забезпечення;
  • пошкодження спричинені несанкціонованою зміною конструкції або схеми підключення, спробою некваліфікованого ремонту тощо;
  • інші порушення, що окремо описані виробником в умовах гарантії.


Встановлення, налаштування та технічне обслуговування
Встановлення та початкове налаштування обладнання може виконуватись кваліфікованими спеціалістами покупця, якщо в посібнику з експлуатації не передбачено вимоги щодо необхідності виконання робіт сертифікованими спеціалістами або представниками продавця.

За потреби ми із задоволенням допоможемо змонтувати обладнання, підготувати його до початку експлуатації, продемонструємо основні можливості та принципи роботи.

Деякі категорії обладнання вимагають періодичного технічного обслуговування або оновлення вбудованого програмного забезпечення (прошивки). Протягом гарантійного терміну такі послуги можуть надаватись безкоштовно.

Обмеження відповідальності
Продавець не несе відповідальності за будь-які збитки, прямі та непрямі, у тому числі збитки, що виникають як наслідок, включаючи економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутку, доходів, втрату даних на носіях інформації, які може зазнати покупець у зв'язку з пошкодженням, збоєм у роботі, неможливістю експлуатації товарів.

Продавець не несе відповідальності за будь-які збитки, прямі та непрямі, у тому числі збитки, що виникають як наслідок, включаючи економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутку, доходів, втрату даних на носіях інформації, які може зазнати покупець у зв'язку із втратою даних або виходом з ладу носіїв інформації, що викликаються нормальною експлуатацією чи збоями у роботі товарів.


Зьеднайтесь з нами

Відповімо на ваші питання по телефону

Телефон:(044) 425-23-42

Напишіть на E-mail