Категорії
Умови гарантії
На представлене на сайті обладнання надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 1 місяця до 12 місяців від дати продажу (виробництва) залежно від категорії товару та сервісної політики виробника. На деякі товари є можливість придбання розширеної чи подовженої гарантії.
Послуги гарантійного обслуговування надаються виробником обладнання або його авторизованим сервісним центром. Термін гарантійного ремонту зазвичай становить 1-5 робочих днів, устаткування закордонного виробництва – до 40 робочих днів; у разі неможливості ремонту протягом гарантійного терміну провадиться заміна обладнання на аналогічне. Витрати транспортування устаткування гарантійного ремонту чи заміни несе покупець.
На деякі категорії товарів гарантія не надається. До таких товарів відносяться:
Гарантійні зобов'язання не діють у таких випадках:
Встановлення, налаштування та технічне обслуговування
Встановлення та початкове налаштування обладнання може виконуватись кваліфікованими спеціалістами покупця, якщо в посібнику з експлуатації не передбачено вимоги щодо необхідності виконання робіт сертифікованими спеціалістами або представниками продавця.
За потреби ми із задоволенням допоможемо змонтувати обладнання, підготувати його до початку експлуатації, продемонструємо основні можливості та принципи роботи.
Деякі категорії обладнання вимагають періодичного технічного обслуговування або оновлення вбудованого програмного забезпечення (прошивки). Протягом гарантійного терміну такі послуги можуть надаватись безкоштовно.
Обмеження відповідальності
Продавець не несе відповідальності за будь-які збитки, прямі та непрямі, у тому числі збитки, що виникають як наслідок, включаючи економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутку, доходів, втрату даних на носіях інформації, які може зазнати покупець у зв'язку з пошкодженням, збоєм у роботі, неможливістю експлуатації товарів.
Продавець не несе відповідальності за будь-які збитки, прямі та непрямі, у тому числі збитки, що виникають як наслідок, включаючи економічні та нематеріальні втрати, втрату прибутку, доходів, втрату даних на носіях інформації, які може зазнати покупець у зв'язку із втратою даних або виходом з ладу носіїв інформації, що викликаються нормальною експлуатацією чи збоями у роботі товарів.
Зв'яжіться з нами
Підпишіться на наші оновлення